Saturday, December 23, 2006

A Christmas Soundtrack


Άσχετος πρόλογος αλλά το shuffle του Hamlet έχει πλάκα και το έχω καθιερώσει και στο pc.

Η Γραβάτα του Καζαντζίδη με το Rid Of Me της P.J. Harvey και το χαστούκι της Βέμπο έχουν μια φοβερή διεστραμμένη συγγένεια. Ανυπομονώ να δω τι θα γίνει παρακάτω...

Λοιπόν, φέτος έκανα μια φοβερή ανατρεπτική πράξη και είμαι περήφανος για μένα. Κατάφερα να πριονίσω τα χριστουγεννιάτικα δέντρα επιλεγμένων φίλων μου (όσων τέλος πάντων στόλισαν και τα χαίρονται)

Έκρυψα μέσα σε χαρούμενες εορταστικές συσκευασίες (κομπλέ... μέχρι χρυσά αστεράκια κόλλησα στο εξώφυλλο) cd με τον κωδικό τίτλο "A CHRISTMAS SOUNDTRACK" και τους τα δώρισα στο πνεύμα των ημερών.

Αυτο το compilation προσφέρεται να συνοδέψει όσους έχουν βαρεθεί τον Frank Sinatra, τον Dean Martin και τη Doris Day (για τους κλασικούς)ή τους Wham και τη Δέσποινα (για τους -λέμε τώρα- contemporary) αλλά θέλουν να μείνουν πιστοί στο πνεύμα των ημερών. Όχι στο πνεύμα που προβάλλουν τα ΜΜΕ. Στο άλλο το καλό...

Τεσπα. Σε όσους δε σας δω από κοντά και θέλετε να γνωρίσετε τα δικά μου Χριστούγεννα (αλλά και σε εσάς που τα δώρισα και ηθελημένα δεν έβαλα ολόκληρο το tracklist μέσα) σας παραθέτω το συνολικό μου πόνημα. Μη νομίζετε πως το οτιδήποτε είναι τυχαίο. Μια ιστορία σας λέω όπως πάντα:

1. Patty Griffin – Kite Song
2. Joni Mitchell – The River
3. Damien Rice – Animals were gone
4. Paul Weller – Wishing On A Star
5. Jackie DeShannon – What The World Needs Now
6. Rufus Wainwright – Spotlight on Christmas
7. Eisley – The Winter Song
8. K. D. Lang – Hallelujah
9. Tori Amos – Winter
10. Martha Wainwright – Don’t Forget
11. Sarah McLachlan – Wintersong
12. Susanna And The Magical Orchestra – Enjoy The Silence
13. Jewel – I Wonder As I Wonder
14. Simon and the Garfunkel – 7 o clock news

Το 15ο track δεν το συμπεριλαμβάνω ούτε εδώ. Είναι μυστικό και αφιερωμένο στο μωράκι που γεννιέται αύριο. Το ψιθυρίζω στο αυτί όποιου ενδιαφέρεται.

Merry Merry Christmas to you all!!!

5 comments:

costas said...

Εμενα φυσικα με ξεχασες, οπως και ο αη Βασιλης, και δε μου εδωσες το cd μου...

Jirashimosu said...

@costas

Εσύ αφενός δε στόλισες δέντρο για να το πριονίσω

κι αφετέρου δεν έχεις βαρεθεί ακόμα τους Wham.

Συνήθης Ύποπτη said...

Γιατί δεν το σκέφτηκα νωρίτερα;

Καλές γιορτές..

aliki said...

εγώ όμως θυμήθηκα και το στόλισα το δέντρο μου και θα είχα ήδη αρχίσει να το πριονίζω μόνη μου, αν δεν με προλάβαινε ο jirashimosu!! Thanks για τους τίτλους, απαραίτητοι για την αντιγραφή στον η/υ.
Χαρούμενα Χριστούγεννα (I mean it) να περάσεις και πολλά φιλάκια

Aντώνης said...

Δεν πτοούμαι τόσο εύκολα...Απλά τα δικά μου Χριστούγεννα πάντα με μπιχλιμπίδια σαχλά σαν λάμψεις και φευγαλέα βρήκαν τον μικρό πριονιστή τους για παρέα στον παραδοσιακό τυμπανιστή τους φέτος με τα δώρα σου...Σε βάζω στα παιδικά μου παιχνίδια για να ανταποδώσω το ένστικτο του ξυλοκόπου που κρύβεις μέσα σου...Για καλικάτζαρος έχεις καιρό...Χρόνια πολλά!