Thursday, December 31, 2020

survivors 2020



Πριν 5 χρόνια έφτιαξα τους "επιζώντες" για να έχω κάθε χρόνο τον ετήσιο προσωπικό μου απολογισμό. το κονσεπτ ήταν να σβήνω όσα ο χρόνος μου στερούσε και να γιορτάζω όσα ο χρόνος μου χάριζε. Το 2020 είχε τα δικά του σχέδια όμως. Μικρό προζάτο update λοιπόν. Με την ελπίδα του χρόνου να επιστρέψει η μουσική

.


Άλλη μια χρονιά που δεν αρρώστησα,
(ευτυχώς)
που με αγάπησαν 
(ευτυχώς)
που δε φτώχυνα 
(χμ…)

Άλλη μια χρονιά που έχω το σπίτι μου
 (ευτυχώς)
και τους ανθρώπους μου
(Θεέ μου, ευτυχώς)
που ονειρεύομαι 
(σίγουρα), 
που κάνω σχέδια 
(ευτυχώς).

Άλλη μια χρονιά που πήγα θέατρο 
(το σβήνουμε) 
κι άκουσα δίσκους 
(ευτυχώς)
Είδα ταινίες που με συγκίνησαν
(Όχι όπως θα ‘θελα - άλλα ευτυχώς)
Άλλη μια χρονιά που ταξίδεψα 
(το σβήνουμε) 
και δούλεψα…
(Και δούλεψα!)
που έγραψα κι έσκισα 
(ευτυχώς)
και δεν απελπίστηκα…
(Δεν απελπίστηκα!)

Άλλη μια χρονιά που βρήκα ανθρώπους
 να με εμπνεύσουν 
(ευτυχώς)
και τους κράτησα 
(ευτυχώς)
και μου το επέτρεψαν.


Άλλη μια χρονιά 
που μπορώ να μετράωτα καλά με σιγουριά.
Κι άλλη μια χρονιά που τα μικρά
εξακολουθούν να είναι τα πιο σημαντικά.

Άλλη μια χρονιά γεμάτη
που με γράμματα δικά μας
(Οι περισσότεροι από μας)
καταγραφόμαστε…
(ευτυχώς)
Στους επιζώντες.


Καλή μας νέα χρονιά!


1 comment:

Μάνος said...

Εγώ περιμένω ακόμα μία καινούργια ανάρτηση...