Saturday, May 23, 2009

KY78


Τώρα εγώ γι' αυτούς τους τύπους τί να πω; Δεν είμαι αντικειμενικός. Τους λατρεύω απ' την πρώτη στιγμή. Τους λατρεύω γιατί μιλάνε κατευθείαν σε μένα και το σύμπαν μου. Τους λατρεύω γιατί είναι στον κόσμο τους. Γιατί το κέντρο τους δεν είναι η Αθήνα. Γιατί τους έχω ταυτίσει με την Κέρκυρα, την οποία ερωτεύτηκα τόσο πολύ φέτος. Κι είναι σαν να τους κατάλαβα λίγο περισσότερο. Τους λατρεύω για τις λέξεις τους και τις μουσικές τους. Γιατί τους νιώθω συγγενείς κι ας μην τους έχω συναντήσει ποτέ.

Μετά τη φτηνή ποπ για την Ελίτ, οι Κόρε.Ύδρο επιστρέφουν με όλη την αλήθεια για τα παιδιά του '78. Κι είναι ο, τι πιο ενδιαφέρον και συγκινητικό έχει να επιδείξει αυτή τη στιγμή η ελληνική δισκογραφία. Αδιαπραγμάτευτα.

Δεν ξέρω τί περισσότερο μπορώ να γράψω. Θα ήθελα να γράψω όλους τους στίχους τους απ' την αρχή ως το τέλος. Θα ήθελα να σου μιλάω ώρες με ενθουσιασμό. Θα ήθελα να σου κάνω δώρο το album τους και να σου κλείσω το μάτι με νόημα.

Αν δεν τους έχεις ψάξει, γνώρισε τους εδώ


4 comments:

mahler76 said...

κάποιος να τους ενημερώσει πως Κ.Υ. είναι η διασημότερη λιπαντική κρέμα. Χαχαχαχαχα πέθανα όταν το είδα.

nobody said...

Γεράσιμε, νά σαι καλά αγόρι μου,
δεν τους ήξερα..
Μα έχουν υπέροχη μουσική!

osvalt said...

exairetikoi.. k as argisan toso na vgaloun ton epomeno disko, k as mas ekanan na perimenoume me agonia.. ta apotelesma apozimionei k me to para pano :)

karanti said...

Αναμένουμε με αγωνία το επόμενο Λάιβ , στη Θεσσαλονίκη κατά προτίμηση, μετά από εκείνο το απερίγραπτο βράδυ το 2007..