Monday, March 31, 2008

Evening


"You know what you've got? You have got a talent for love. You're like a love genius. And there are too many statues of generals and politicians, and there are not enough statues of someone like you. In this world, there is so much of what looks like love, and sounds like love, and calls itself love, but it isn't. It's just people saying and doing what they think they ought to say and do. And you, you, you, are the greatest. You're the greatest. You're the greatest. So here's to love, an-and, here's to you."

Buddy Witterborn

Ας λένε. Εγώ συγκινήθηκα. Όχι ότι αποτελώ σοβαρό κριτήριο αυτό τον καιρό. Αλλά δε χάνετε και τίποτα να το δείτε, αν δεν... Δυο ωρίτσες μόνο. Κι ήδη χάσατε μία σήμερα για πλάκα. Και δεν έγινε και τίποτα.

Κι αν μη τι άλλο είναι μαζεμένες μερικές από τις μεγαλύτερες ηθοποιούς της εποχής μας. Κι ένα εξαιρετικό -λένε- βιβλίο ως καμβάς, παρόλο που είναι αποτυχημένο - πάλι λένε - ως μεταφορά. Σκοτιστήκαμε. Όταν έχεις τη Vanessa Redgrave να ψυχορραγεί, τη Glen Close να θρηνεί και τη Meryl Streep να φιλοσοφεί πάνω στο χρόνο που περνά, οφείλεις να δείξεις σεβασμό. Κι αν είσαι ευσεβής να προσκυνήσεις.

Anyway, εγώ το εξομολογήθηκα κι αμαρτία ουκ έχω. Συγκινήθηκα.

Διπλός καφές δέκα το βράδυ... Κι αυτό γιατί κάποιος μου αδειάζει τα μπουκάλια.


7 comments:

Anonymous said...

Διπλός καφές χθες το βράδυ και κοιμήθηκα με τα πρώτα κελαηδίσματα στις 5 το πρωί.

Σινεμά, dvd ή TV;

(Καλημέρα δεν είπα, μια ντροπή)

anna said...

Καλημέρα!
Το ήδη διαταραγμένο βιολογικό μου (μόνο;!) ρολόι δεν έχει ανάγκη από καφέδες. Επιλέγει μόνο του τις ώρες που θα κοιμηθώ, χωρίς καν να με ρωτήσει.
Τέσσερις ώρες ύπνο πάνω στο χαλί και πρωί Δευτέρας παγωμένη και πιασμένη ολόκληρη... Δεν ξεκίνησε καλά η εβδομάδα.

Η ταινία πρέπει να είναι ενδιαφέρουσα. Πού μπορούμε να τη δούμε;

Αλήθεια, ποιος σου αδειάζει τα μπουκάλια;!

Jirashimosu said...

@hommesweethomme:
Κι εγώ κατά τις 5 (με την παλιά ώρα, ε;)

Τίποτα απ' τα τρία (σσσσσσσστ!)

(Ντροπή σου όντως!)

@anna:
Εγώ τον καφέ τον πίνω για τελείως διαφορετικούς λόγους από τους άλλους ανθρώπους. Κάνει κάτι στην συγκέντρωσή μου. Μπορεί και ν' αυθυποβάλλομαι.

Η ταινία κυκλοφορεί σε dvd με ελληνικό τίτλο "Η τελευταία νύχτα". Νομίζω έχει ενδιαφέρον.

Όσο για τα μπουκάλια μου δεν το 'χω εξιχνιάσει ακόμα...

Anonymous said...

Όχι dvd, όχι tv, όχι σινεμά; VHS;

Το ξέρεις, πόσο με αποδιοργανώνουν τα μεσημεριανά, δευτεριάτικα αινίγματα!

Τότε;;;

Anonymous said...

ps: 5 με την καινούρια... ένα δράμα.

Jirashimosu said...

@hommesweethomme:
Το "πανοπτικόν" του Latham:-P

p.s. 5 με την καινούργια είναι 4 με την παλιά. Οπότε νωρίς κοιμήθηκες. Κι είχες και πουλάκια για νανούρισμα. Αχάριστε!

celsius33 said...

"η τελευταία νύχτα λοιπόν", recorded ..Ciao!