Thursday, August 09, 2007

32 υστερόγραφα και μια απορία


Υποτίθεται δεν πήγα πουθενά, για να χαλαρώσω και να δουλέψω

Αφού ούτε το ένα κάνω, ούτε το άλλο έχω απορία:

γιατί δεν πήγα πουθενά;;;


Y.Γ. Επίσης πρέπει να στρωθώ να γράψω κανένα μεγαλύτερο κείμενο γιατί όπως πάει το blogακι μου θα γίνει ημερολόγιο τοίχου, αλλά βαριέμαι ακόμα και να αναπνεύσω.

Υ.Γ.2. Επίσης να πω οτι χτες που βγήκα έξω διαπίστωσα ότι η Αθήνα είναι άδεια μεν, όχι τόσο όμως ώστε να αποκτήσει εκείνη τη χαλαρωτική αυγουστιάτικη γλυκύτητα που κάπως συμπαθητική τη λες.

Υ.Γ.3. Καλά λεει ο φίλος μου ο Γιάννης (που είναι εξίσου έγκλειστος κ μίζερος) ότι αυτός ο Αύγουστος θυμίζει εκλογική Κυριακή.

Υ.Γ.4. Αφήστε που χτες ήπια τη χειρότερη Caipirinha που θα μπορούσα, και συνειδητοποίησα ότι δεν έχω πια κανένα καλοκαιρινό αποκούμπι.

Υ.Γ.5. Με λιωμένο πάγο και χωρίς ζάχαρη στον πάτο

Υ.Γ.6. Αν δεν έχει ζάχαρη ο πάτος, γάμησε τα!

Υ.Γ.6. Θα καθιερώσω τα multi-υστερόγραφα. Κούτσα κούτσα βγήκε ένα αξιοπρεπές (λέμε τώρα) post...

Υ.Γ.7. Το πιο πάνω υστερόγραφο είναι το 7.

Υ.Γ.8. Το προηγούμενο το 8 κι αυτό το 9.

Υ.Γ.31. Δεν πάω καλά...

Hamlet says: Τίποτα νέο - βαριέται!
Diana & Lionel για πάντα!

11 comments:

floudion said...

Egw pantws htes vradu stin Adrianou, ekei stis grammes tou trenou, ton eniwsa ligo ton augousto tis Athinas. Adeia omws den mporeis na tin peis :-/ Mallon egine kai to 'Augoustos - Athina' tis modas.
kuriaki vradu pame kanena cinema 'h corona? meta xekinw to treximo

kat. said...

και εγώ δεν πάω καλά..
βασικά.. δεν γεννήθηκα καλά..

ελπίζω αυτό να σε παρηγορεί! λίγο..

Anonymous said...

auto pou me anisixei pio poly ap' ola einai oti pineis. apo pote arxises ESY na pineis e? exw xasei polla mallon apo th zwh sou...

mia akoma egklisti k mizeri fili pou (NAI! NAI!) exei kopsei to poto (kala oxi teleiws alla leme...)

kisses
mika

etalon said...

ενα τραγουδακι σαν ευχη,

http://www.youtube.com/watch?v=jE0NOy4i_X0

για τα καλα σου λογια και τις...ιδιες εμμονες μενω καταπληκτος


επιστρεφω -οσο απιστευτο κι αν ακουγεται- στις 12/8/07

ειμαι σε διακοπες αλλα ο σπασικλας της παρεας ως γνωστον δεν μπαινω καν στη θαλασσα.

εχω σιχαθει τα μπιτια των μπαρ η απλα γερασα?


θελω ηρεμια,θελω ησυχια, θελω βολτα μοναχικη στην Αθηνα αυγουστιατικα, ελπιζω να μιν εκλεισε το bartessera (που κανει και το πιο θεικο καεπιρινιο)

merci!

Jirashimosu said...

@floudion:
κι εγώ τον ένιωσα, αλλά όχι αρκετά. Αυτό είναι το θέμα. Μόνο μέσα στο σπίτι ξέρει να μου επιτίθεται ο αλήτης! Όσο για σινεμά έχω δει σε dvd τις μισές κλασικές ταινίες που έχουν γυριστεί.

@kat.:
Εσύ νομίζεις δηλαδή ότι τα ανοιχτά μέτωπα τα έχω μόνο με τον Αύγουστο; Ξύλο παίζω και με τους άλλους 11... Να κάνουμε σύλλογο;

@Mika:
O αόρατος κλασάτος μου άγγελος επιτέλους commentare! τι τιμη!
Δεν πίνω μίκα μου...
Τη ζάχαρη στον πάτο ψάχνω...
φιλάκι!

@etalon:
Eπειδή σήμερα μου έφτιαξες το πρωί μου συνεχίζω το υστερογραφοπαίχνιδο μου:

Υ.Γ.206: Thanx για το άσμα. Αν και όπως ξέρεις προσπαθώ να ξεφορτωθώ τη Diana. Εσύ πας να με ρίξεις ακόμα πιο χαμηλά.

Υ.Γ.252: Συγκινητικά τα λέει όμως και με τουμπάρει. Αυτό με τις ταινίες το έχω γράψει κι εγώ στην "Καζαμπλάνκα", οπότε η Celine είναι η προτελευταία.

Υ.Γ.345: Στη θάλασσα δε μπαίνω ούτε εγώ, αλλά μέσα στο σπίτι που είμαι δεν είναι και τόσο εντυπωσιακό. Εσύ φαντάζομαι εκεί κλέβεις παράσταση.

Υ.Γ.367: Για το bartessera συμφωνώ εντελέστατα!

Συνήθης Ύποπτη said...

Είμαι σίγουρη πως έγραψα κάτι που σίγουρα θα σας βοηθήσει λίγο στη βαρεμάρα σας. Εγώ κι η Άννα, πάντως, γελάσαμε.
Τρεχάτε να δείτε.
Μα, είδατε πόσο σας σκέφτομαι; :P

Α, και περίμενα τα υστερόγραφα να ήταν τουλάχιστον 34. Τσ τσ τσ...

celsius33 said...

εγώ ακούω απόψε τα άσματα που έγραψες , μ αρέσει η καζαμπλάνκα και η πλατεία αμερικής πολύ ...πολύ όμορφος δίσκος ! take care , τελευταία έχω πιει και γω χάλια καιπιρίνιες τριγύρω :)

E said...

Και που να πας και να΄ναι εντάξει?

Τελευταία οι αγαπημένοι μου προορισμοί, δεν είναι μέρη, είναι πρόσωπα. Αν είσαι με το σωστό, βρίσκεις πάντα ζάχαρη στον πάτο...

Φιλια,
Ε.

Aντώνης said...

ΑΑΑΑΑΑΧΧΧ! Σήκω και φύγε...αφού βλέπεις πως είσαι μαλάκας που μένεις, φύγε!

Αιολος said...

Μιλάει και ο Γεράσιμος για γυρίσματα του κεφαλιού.

Χα.

Anonymous said...

ΣΑΣ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ
ΜΗΝ
ΓΡΑΦΕΤΕ
ΜΕΓΑΛΑ
ΚΕΙΜΕΝΑ,
ΒΑΡΙΕΜΑΙ
ΝΑ
ΤΑ
ΔΙΑΒΑΖΩ.
ΥΓ1.ΕΠΡΕΠΕ
ΝΑ
ΕΙΧΕΣ
ΦΥΓΕΙ
ΟΤΑΝ
ΕΙΧΕΣ
ΤΗΝ
ΕΥΚΑΙΡΙΑ.
ΥΓ2.ΤΩΡΑ
ΕΙΝΑΙ
ΑΡΓΑ.