Tuesday, April 15, 2008

Μέχρι το τέλος...live


Όπως ξέρετε κάποιοι από εσάς, οι πιο τακτικοί, βγήκε πρόσφατα ένα cd-ακι (το βλέπετε και πάνω). Περιέχει 12 τραγούδια που μιλάνε για το τί σημαίνει για μας τους 3 (το Θέμη, τη Νατάσσα κι εμένα) να ζεις και να τριγυρνάς στην Αθήνα με τις προβολές, τις εμμονές και τα απωθημένα σου. Ό,τι διαβάζετε πάνω - κάτω κι εδώ δηλαδή, λιγάκι πιο μελωδικά (ευτυχώς).

Σ' αυτά τα τραγουδάκια έχουμε κλείσει κωδικοποιημένα ονόματα, πρόσωπα, στιγμές, φράσεις, περιστατικά που κάτι μας είπαν (μερικά άφησαν και τα σημάδια τους) στα χρόνια της φιλίας μας. Κάτι σα μικρό χρονικό. Που με χαρά διαπιστώσαμε ότι δεν είναι μόνο δικό μας χρονικό, αλλά και αρκετών άλλων... που κι εκείνοι έχουν μια ειδική σχέση με το χρόνο και τον κόσμο τους, το μέσα και τον έξω.

Αύριο Τετάρτη - 16/4, αυτό το μικρό χρονικό θα παρουσιάσουμε ζωντανά στο Metropolis (το μεγάλο στο 64 της Πανεπιστημίου), με τους υπερτάλαντους μουσικούς μας του Ιανού (τον Άρη, το Γρηγόρη, τον Ιλάν, τον Κώστα και το Φοίβο) και με την προσθήκη ορισμένων τραγουδιών - εκπλήξεων που αγαπάμε πολύ (όπως και όσοι έχετε έρθει στον Ιανό).

Θα έχει πλάκα να τραγουδήσουμε την Αθήνα στην καρδιά της. Και θα είναι ωραία να έχουμε φίλους μαζί.

Όσοι δεν έχετε τί να κάνετε, περάστε μια βόλτα. Η παρουσίαση θα αρχίσει 8-8.30 και η είσοδος είναι ελεύθερη. Προλαβαίνετε κι ένα ποτό μετά...

Άντε, τα λέμε εκεί...

4 comments:

Τζαγάκης Γεώργιος said...

Εξαιρετικός δίσκος όπως σου είπα και μέσω facebook.Λυπάμαι που μένω Ηράκλειο Κρήτης και δε θα μπορώ να είμαι εκεί αύριο...Θα προσπαθήσει όμως κάποιος συνεργάτης μου απο τον ΟΡΦΕΑ να είναι εκεί.Κι ελπίζω σύντομα να σας δούμε και σε κάποια παράσταση στο Ηράκλειο και να τα πούμε κι απο κοντά.
Δε μπορω να ξεκολλήσω απο το ''Σ έχω βρει και σε χάνω'' βασικά εγω...
Τώρα θυμήθηκα που ζήτησες συγγνώμη που καθυστέρησες ν απαντήσεις στο μήνυμα μου στο facebook...Είπες ''συγγνώμη,αλλα το μυαλό μου δεν παει καλά τελευταία''.Θ αστειεύεσαι φαντάζομαι,ειναι δυνατόν μετα το ''είχα πει πως θ αλλάξω κι όσο αλλάζω σου μοιάζω ''και τους άλλους εξαιρετικούς στίχους να ισχυρίζεσαι κάτι τέτοιο;Μακάρι ''να μην πήγαινε καλά και το δικό μας μυαλό '' τότε -εμάς που γραφουμε στιχάκια επίσης- αν ήταν να καταλήγουμε σε τέτοια αποτελέσματα...

Καλή βραδιά αύριο!

http://gtzagakis.blogspot.com/

Aντώνης said...

Μήπως να το καθιερώσετε και τις Τετάρτες κάπου γιατί μόνο Σάββατο δε φτάνει σε μερικούς...?

Συνήθης Ύποπτη said...

Επίσης, μήπως το τελευταίο live στον Ιανό να γίνει Παρασκευή γιατί εγώ το Σάββατο θα είμαι στα Κύθηρα;
Και μήπως, επιτέλους, να τετραγωνίσουμε τον παλιοκύκλο;

Θράσος said...

Έγινε το must μου...
Δεν ξέρω αν το είδες το έβαλα και στα + και - της εβδομάδας μου.
Είναι πολύ ωραίο τόσοι νέοι άνθρωποι να συγκεντρώνονται για ένα τόσο δημιουργικό αποτέλεσμα.Πρέπει να κάνεις ένα post με τις αφορμές και τις αιτίες των τραγουδιών σου.
Ελπίζω σύντομα να συνεργαστείς και με άλλους αγαπημένους καλλιτέχνες.
Τέλος στο σπίτι (me & mother, γιατί ο πατέρας δεν είναι και πολύ μουσικόφιλος) μας έχει κολλήσει το ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ.