Thursday, May 01, 2008

frankly dear...


Η παράξενη απόφαση της Scarlett Johansson να ηχογραφήσει covers του Tom Waits είναι γνωστή.

Το ότι διέρρευσαν τα τραγούδια στο net ένα μήνα πριν την κυκλοφορία του δίσκου είναι επίσης γνωστό (κι αναμενόμενο), όπως επίσης κι η επιχείρηση σκούπα-αστραπή να τα μαζέψουν (όχι τόσο ευρηματική όσο της Madonna ομολογουμένως)...

Το track list του album κυκλοφόρησε, όπως και το πρώτο clip το οποίο έχει και τη συμμέτοχη της αυτού εξοχότητας του David Bowie αυτοπροσώπως. (Η Scarlett λέει όπου σταθεί κι όπου βρεθεί την ιστορία για το πως τον προσέγγισε γεμάτη άγχος με ένα πρόχειρο demακι)

Το album θα κυκλοφορήσει επισήμως στις 20 του Μάη, κι από τα λίγα που έχω ακούσει εδώ κι εκεί νομίζω δεν το 'χει...

[αλλά πάλι με μένα δε μπορείς ποτέ να είσαι σίγουρος...]

Εδώ παίρνετε (δεν ξέρω για πόσο) μια γεύση.

Για τους fan του Waits το track list είναι το εξής:

1. 'Fawn' (originally on Tom Waits' album Alice)
2. 'Town with No Cheer' (originally on Tom Waits' album Swordfishtrombones)
3. 'Falling Down' (originally on Tom Waits' album Big Time)
4. 'Anywhere I Lay My Head' (originally on Tom Waits' album Rain Dogs)
5. 'Fannin Street' (originally on Tom Waits' album Orphans: Brawlers, Bawlers & Bastards)
6. 'Song for Jo' - 4:09
7. 'Green Grass' (originally on Tom Waits' album Real Gone)
8. 'I Wish I Was in New Orleans' (originally on Tom Waits' album Small Change)
9. 'I Don't Want to Grow Up' (originally on Tom Waits' album Bone Machine)
10. 'No One Knows I'm Gone' (originally on Tom Waits' album Alice)
11. 'Who Are You?' (originally on Tom Waits' album Bone Machine)

Και το clip του Falling Down αυτό:




3 comments:

revqueer said...

Δε μπορώ να πω πως σα πρώτο άκουσμα μου άρεσε. Ίσως αν το ακούσω μερικές ακόμα φορές να μου κάνει κλικ. Θα δείξει...

Αnnelie said...

δε με ενθουσίασε αλλά τη ζηλεύω μέχρι αηδίας.-

Cookie Basher said...

lol μόλις ανέβασα κι εγώ ένα ποστ για τη scarjo!
Εμένα μου άρεσε πάντως..